Att gräva ner stridsyxan

Gick igenom en låda med gamla brev idag. Av olika karaktär, skrivna på grund av vitt skilda omständigheter och vid tiden för omtumlande händelser. Alla en del av min historia. På gott och ont.

Hittade ett med en förhoppning om att "gräva ner stridsyxan". Minns tiden för brevet och min reaktion som om det var igår jag öppnade det för första gången. Vad jag inte minns är om jag överhuvudtaget svarade brevskrivaren. Och gjorde jag det så hoppas jag att den personen inte har brevet kvar...

Vad är det man brukar säga? Det man inte minns har inte hänt... Å andra sidan tror jag på klyschan att aldrig ångra något man gjort.

Kruxet är det skrivna ordet, det finns kvar för alltid.

God natt på er!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits