Stämning


Bjørg Jewellery - coola smycken!

Det händer att jag blir fullkomligt förälskad i någon produkt, nu har blixten slagit ner igen.

Kolla in:
http://www.bjorgjewellery.com

Kan man bli annat än förälskad i ett halsband med texten:

When I´m good
I´m very good
When I´m bad
I´m better

eller som min andra favorit:

I tried being reasonable
I didn´t like it

Nu gäller det bara att hitta en återförsäljare, någon som har något tips?

Längs med Kejsarkanalen


Är hösten här?


Trevligt att göra någon glad!

Såg detta på en av de bloggar jag läser och jag kan säga att göra hennes dag också gjorde min!

http://blogg.aftonbladet.se/5531/


Linda gör min dag

Skrivet av Sofia OO 16 september 2008, klockan 09:22


Gör min dag.

Söker på något helt annat och upptäcker den här.
En kvinna som heter Linda motiverar varför hon läser denna blogg.
Hon gör min dag.


Natasha Bedingfield

Någon undrade över en av låtarna på min soundtracklista, Natasha Bedingfields Unwritten, här kommer texten:

I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined
I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned

Staring at the blank page before you
Open up the dirty window
Let the sun illuminate the words that you could not find

Reaching for something in the distance
So close you can almost taste it
Release your inhibitions
Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in
No one else, no one else
Can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten

Oh, oh, oh

I break tradition, sometimes my tries, are outside the lines
We've been conditioned to not make mistakes, but I can't live that way

...

Lyssna och titta här:

http://www.youtube.com/watch?v=4lFXy5bIiSA

Sommarens sista suck


Mitt soundtrack (så här långt)

Unwritten - Natasha Bedingfield (Lyssna på texten)

Stronger - Kanye West (För pepp en grå dag)

Är det här platsen  - Peter Jöback (Sovmorgon en regnig dag)

Kids - Robbie Williams (Grymt drag)

Nöjd? - Veronica Maggio (Rolig)

Jonas Gardell

Igår kväll fick jag möjligheten att säga något till Jonas Gardell. Vad har jag funderat över många gånger genom åren, det blev:

"Jonas, tack för Pensionat Oskar!"

Visst är Pensionat Oskar bland det bästa han gjort, men ändå... Hur tänkte jag?

hits