Tillgänglig?

Tillgänglig?


Fenomenalt uttryckt!

"Bakhygget", så sa Eric Gadd i all hast istället för det mer vanliga "bakhuvudet" när han var med i Allsång på Skansen.

Femtio och har flint

Idag när jag åkte tunnelbana blev jag åhörare till något i mina öron riktigt roligt och fyndigt.

Vid tunnelbanedörrarna stod "balla killen" och hans, min förmodan, flickvän och försökte se allmänt blasé och coola ut. Vid en av stationerna kliver en rund tjej ombord på tåget och "balla killen" kunde inte låta bli att kommentera hennes vikt utan sa något i stil med att det faktiskt finns hjälp att få mot övervikt, exempelvis fettsugning. Först och främst trodde jag att hans flickvän skulle svimma eller slå sin kille hårt, men framförallt fällde den runda tjejen följande kommentar under total ögonkontakt med "balla killen":

"Jag vill att just DU minns denna stund när DU är femtio och har flint!"

Fantastiska Robbie Williams!

2006-07-01


hits