En vecka senare

Så här efter den första arbetsveckan efter semestern är det ingen underdrift att säga att jag är trött... Försökte att se en favoritfilm,den danska Adams äpplen men inom trettio minuter sov jag som ett barn på soffan. Nu snackar vi klockan 19 en fredagskväll - isch.

Nu är det bara 7 veckor kvar till departure - jag längtar såå till Kina. Tack till de som givit mig tips när det kommer till instrumentinköp, ni är guld värda! Har jag flyt kommer det hela i slutändan att betala en stor del av resan.

I morgon blir det absolut att kolla in Pride-paraden här i Stockholm, alltid lika härlig stämning. Självfallet med ett visst mått av allvar mitt i alltihopa. Kanonväder är utlovat - hoppas det blir så...

Well, vad ska jag nu sysselsätta mig med hela natten? Somna kommer jag väl inte att göra så här efter ett par timmars slumrande på soffan.

hits