Blogg som läses

Varje gång jag administrerar min blogg och tittar på översikten förundras jag över att mina bloggar faktiskt läses av ett antal själar varje dygn! Det är något som gläder mig mycket, men jag kan inte låta bli att fundera över vilka det är som besöker min blogg. Är det samma personer som tittar in då och då, eller hur hittar de egentligen hit?

En vän till mig trodde att mycket av förklaringen till inströmningen av läsare är att min familj de facto är tämligen stor i svenssonmått mätt. Jag hoppas att förklaringen inte är riktigt såå enkel, men jag gläds ändå att det faktum att också min familj hittat hit.

Så, ni som läser denna blogg eller Kokboken, skriv gärna en liten kommentar eller hälsning - så att jag får en liten känsla av vilka ni är!

Ha det gott i vårvintersolen!

Kommentarer:
Postat av: jesterdaze

Jag läser. Då och då. Och dessutom kan du i den statistik som visas på sidan om du har en up-to-date layout se både hur många besök du haft, och hur många unika besökare som genererat dem, vilket inte är någon exakt vetenskap. Detta eftersom man antagligen bara kollar på IP-adressen, och antar att samma adress betyder samma perosn, och olika adress oliak personer. Detta är långt ifrån sanningen, men en hint i alla fall.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits