2010

Nu när 2010 inte ens är ett dygn gammalt har jag hunnit läsa många sammanfattningar över året som gått. För egen del väljer jag att se framåt istället.

Må 2010 bli det som 2009 inte var, såväl privat som arbetsmässigt. Inte för att 2009 var ett dåligt år, men utan hopp om ständig förändring och utveckling tycker jag inte att det finns så mycket att se fram emot.

Det jag hoppades allra mest på inför 2009 blev inte verklighet, av många orsaker. Kanske värt att fortsätta hoppas? Jo, jag tror att jag gör det... För egen del är jag iallafall på god väg mot det. I övrigt kommer året att innehålla många roliga stunder, det känner jag redan. Otaliga är de i min omgivning som har stora födelsedagar på gång, upplagt för många fester med andra ord! Och resor... Redan nu är åtminstone ett par på planeringsstadiet och fler blir det nog.

Så långt är det väl ingen underdrift att säga att mycket nog kommer att vara sig ganska likt från förra året, men min största förhoppning är att jag skall uppskatta det jag har mer än tidigare. Kanske ett slags nyårslöfte?

Gott nytt år på er! Må 2010 bli allt det ni önskar och mer därtill!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits