Nathan den vise

En fredag då jag bestämde mig för att ta ett nytt steg här i livet avslutades på Stadsteatern. Föreställningen för kvällen var Nathan den vise, med bland andra Lennart Hjulström, Nina Zanjani, Angela Kovacs och Jacob Ericksson på scen. En sevärd och tankeväckande pjäs som lämnade mig med såväl svar som ännu obesvarade frågor. Min ständige favorit Jacob Ericksson, alltsedan en kortfilm för tv, gjorde sin karaktär med den äran. Lennart Hjulström är lysande och jag hoppas få se något med honom snart igen. Vilken närvaro och energi!

Jag rekommenderar föreställningen å det varmaste!

Lördagen har hitintills spenderats i en tandläkarstol (dyrt), springandes en massa ärenden (ännu dyrare) och lagandes en lasagne som räcker till ett fotbollslag.

Fortsatt trevlig helg på er!

Vad har NI för er?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits