Sommar, sommar, sommar!

Äntligen har sommaren slagit till och visar sig från sin allra bästa sida. Iallafall i min del av vårt avlånga land. Hur är det hos er?

Från den del av sommaren som redan passerat rekommenderar jag:

♥ Lillsved, Värmdö - en av de bästa utsikterna över den fagra skärgården och god skärgårdstallrik på Café Sjöstugan (cafét öppet dagligen kl 11-22 under juni-augusti)

♥ Svindersviks brygghus - café i genuin 1700-talsmiljö (öppet torsdag-söndag kl 12-16)

♥ Parkteatern - Jaque Brel-föreställningen var fantastisk, men ännu är säsongen inte över!

♥ Prag

♥ Att unna sig att åtminstone någon dag göra absolut INGENTING

Ha en fortsatt skön sommar!

Kommentarer:
Postat av: Tobias

svar: nepp aldrig satt min fot där ;O

Postat av: elin

tack så mycket! (: men nu återstår det bara att få en form på headern och texterna att smälta in :) så får se om någon kan hjälpa mig med det.

2008-08-02 @ 19:04:01
URL: http://elinodegard.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits