Härliga Parkteatern!

Såg ikväll den fantastiska föreställningen Jaques Brel is alive and well and living in Paris, Parkteatern på plats i Rålambshovsparken. Synd att det var sista chansen att se föreställningen annars hade jag gått en gång till. Alltid härligt att upptäcka nya saker hos människor man sett i andra sammanhang.

Mitt hjärta värmdes inte bara av den duktiga ensemblen, mitt trevliga sällskap och den goda picknicken utan också av att min absoluta favoritsångare satt i publiken ett par rader framför mig! Vem det kan tänkas vara vet ni som känner mig... I sitt sällskap hade han dessutom några av landets övriga och allra bästa sångare/sångerskor. Han med stort H blev iallafall kvällens ögongodis! Barnslig, jag?!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits