Kylie Minogue

Att denna artist blivit så ansedd har förvånat mig mycket de sista åren. I början av hennes karriär och genom sin medverkan i den australiensiska såpan kunde hon inte annat än karakteriseras som töntig. Ingen, och då menar jag verkligen INGEN, skulle väl vilja erkänna att de i sina ägor har/hade hennes första singlar och lp:s? I mitt tycke är hon det fortfarande... töntig.

Så, vad är det då som gjort att hon nått sådan stjärnstatus?

Min teori är den att de som i början av hennes karriär själva var töntar, i dag är rescensenter och förståsigpåare med makt över våra nöjesbilagor och media i övrigt. Klart hon blir uppskriven då.

Hennes kamp mot cancern är en sak för sig, i det fallet är hon en förebild - men som artist, nej.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits